Nora Elena

Posted: June 24, 2011 in :s/

Assalam semua.

Sekarang ni semua kawan2 aku dok bercerita pasal Nora Elena nih.. Jujur cakap, aku tak pernah tgk pun (^_^) Kawan aku mintak tolong aku carik link utk download cerita nih, so kali ni aku just nak contribute kepada sape2 yang tak sempat nak tengok kat tv..Enjoy!!

 Download Links :

Episod 1 

Episod 2

Episod 3

Episod 4

Episod 5

Episod 6

Episod 7

Episod 8

Episod 9

Episod 10

Episod 11

Episod 12

Episod 13

Episod 14

Episod 15

Episod 16

Episod 17

Episod 18

Episod 19

Episod 20

Episod 21

Episod 22

Episod 23

Episod 24 

– -> Credit to http://www.teamhanna.org/

Leave a Reply

